Lidmaatschap

English text

Kalinko is de volleybalvereniging van Scheveningen en omstreken. Wil je graag op niveau volleyballen of wil je het graag leren? Bij Kalinko is meestal voor iedereen een plek te vinden.

Proeftraining

Als je wilt kennismaken met volleybal en Kalinko dan kun je per e-mail contact opnemen.
Je kunt daarvoor ook dit formulier gebruiken.

De mensen van de Technische Commissie (TC) nemen snel contact met je op en proberen een geschikt team te vinden.
Als dat niet lukt (soms zijn de teams al vol) kun je op een wachtlijst geplaatst worden.
Let op: in de categorie "Meisjes 12-18 jaar" is de wachtlijst momenteel zo lang dat er even geen nieuwe belangstellenden op de lijst geplaatst kunnen worden.
Als er wel een mogelijke plek in een team is, kun je eerst twee maal meetrainen zonder verplichtingen. Daarna kun je besluiten om je als lid van Kalinko in te schrijven.

Inschrijven als lid

Als je na de proeftrainingen van de TC te horen krijgt dat je lid mag worden, kun je jezelf aanmelden via dit digitale aanmeldformulier

Wedstrijdtenue en shirtnummer

De verenigingskleuren zijn rood en zwart. Vanaf de N6-jeugd moet ieder competitie spelend lid een tenue hebben bestaande uit een rood/zwart Kalinko-shirt.
Deze shirts zijn met ingang van augustus 2023 te bestellen via onze webshop. De leverancier zal jou automatisch een vrij rugnummer toekennen.
Opmerking: Neem je een shirt over van een ex-lid van Kalinko, dan graag het rugnummer doorgeven aan de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!

Wanneer speelgerechtigd?

Het duurt maximaal twee weken voordat je zowel bij Kalinko als bij de Nederlandse Volleybalbond (Nevobo) bent ingeschreven. Informeer bij twijfel bij de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Het deelnemen aan de competitie zonder dat je speelgerechtigd bent kost de vereniging een boete, die aan het team wordt doorberekend en kan verlies van wedstrijdpunten tot gevolg hebben.

Periode lidmaatschap

Het lidmaatschap loopt van 1 augustus tot en met 31 juli en wordt zonder schriftelijke opzegging automatisch voor het komende verenigingsjaar verlengd.

Opzeggen lidmaatschap

Wil je je lidmaatschap beëindigen, dan moet je opzeggen vóór 1 juli van het lopende verenigingsjaar. CMV-leden en recreanten kunnen hun lidmaatschap ook halverwege het seizoen opzeggen, vóór 1 januari. Zie ook het contributiereglement.
Opzeggen kan uitsluitend door een e-mail te sturen naar de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Te laat opzeggen heeft tot gevolg dat de volledige contributie voor het volgende jaar (of half jaar) in rekening wordt gebracht.

Doorgeven wijzigingen

Geef wijzigingen van je adres, telefoonnummer en/of emailadres zo spoedig mogelijk per mail door via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Je kunt deze gegevens ook zelf wijzigen via de Nevobo-site.

Zaaldienst, scheidsrechters en vrijwilligers

Kalinko is een volleybalvereniging die niet kan bestaan zonder de inzet van vele vrijwilligers.
Van leden wordt verwacht dat zij hun steentje bijdragen aan een vereniging waar ieder lid zich kan ontwikkelen en ontplooien, sportief ambitieus en sociaal op zijn of haar eigen niveau.
Leden die zich graag willen inzetten als vrijwilliger (zie ook de vacatures) kunnen zich opgeven bij de secretaris.

Statuten en Reglement

Ieder lid wordt geacht de statuten en het huishoudelijk reglement te kennen en ernaar te handelen. Je persoonlijke gegevens worden verwerkt conform ons privacybeleid.